Tuesday, August 02, 2005

Last day will become new day

Ari ni duk burn SuSE 9.3 Cds..sampai lima cd lak tu..download pun dekat dua ari baru abis.. selain tu aku jugak menh'burn kan FreeBSD 5.4-amd64.. dan WHAX liveCD..this tool very useful for network administration and hacking purpose with a bundle of hacking tools ..like nmap,john the ripper, nessus, aircrack, brutus, and much more..Em..akhirnya aku decide untuk move ke kompeni baru..Ahak.. aku pun tak tau kenapa ..tapi demi masa depan yang lebih memeningkan kepala yang tak pening..aku cuba untuk join programmer2 disitu yg lebih expert..walaupun aku ni tak expert..tp akan aku cuba menjadi expert jugak..hahahahha..kekadang risau jugak mikir masa depan ni..and gud luck to myself coz ready to move and taking new challenges(bg semangat kat diri aku sendiri..hahahha..)..and this is template to generate my resignation letter..thanks god for da internet..its pretty cool ..check out..!
http://www.i-resign.com/uk/letters/letters.asp

0 Comments:

Post a Comment

<< Home