Monday, August 08, 2005

1st Day

em.. aku ari ni baru mula keje tmpt baru..sampai awal..x ramai lg staff yg dtg..jumpe ngan Shahizah.. sembang2 skit setelkan masalah form..pastu aku di tempatkan di bilik training sbb x cukup comp. katanya..then aku lepak dan tgh menulis mende ni pasal boring x dak org lg..batch yg sepatutnya aku masuk sama dah seminggu di SKALI ni..kira aku sorang la lewat..seramai 4 org termasuk aku yg baru masuk..em..apa nak jadi masa depan aku?.. aku mengambil risiko..utk berpindah..

3 Comments:

At 8:35 PM, Blogger spide said...

aper macam kijer tempat baru..ok?!!!sesat tak?!!hahahaha...erk..ko amik risiko nak berpindah...nih berpindah rumah ker...berpindah tempat kijer...musykil plak aku....ahakz...btw, kijer ar rerajin...chowz....

 
At 12:53 PM, Blogger s4femod3 a.k.a Azlan Adnan said...

berpindah apa yg patut..

 
At 8:23 PM, Blogger spide said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 

Post a Comment

<< Home