Saturday, August 20, 2005

saturday...

ahaks..cuti la pulak...huh lega skit... minggu ni tak sempat nak tulis mende kat sini..kepala aku pun tak ingat mende..semuanya tak sempat..nak korek idung pun tak sempat..huhuhuh..semuanya gara-gara KLCI ticker dan Bloomberg data..bizi skit sbb tgh nak menyesuaikan diri dgn neofission yg agak berlainan jika dibandingkan CMS lain..Tapi thanks to Kris,Yee Peng and muntaser kerana banyak membantu aku..walaupun banyak mende aku tak reti... KLCI ticker secara keseluruhanya bole la dikatakan siap..cuma perlu dipasang pada life server je.. dan utk bloomberg..aku dah study code yg telah ditulis utk comodity marketwatch..function dan segalanya hampir sama..mungkin tak de masalah untuk aku mengubahsuai supaya dia working with new marketwatch..hups..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home