Friday, January 06, 2006

Visiting HQ..

hari ni dapat menjenguk office.. kali ni baru masuk kali ke 2 aku sampai di opis.. selabihnya aku banyak habiskan masa di client premis.. cool.. baru la nama developer..
20 hb nanti ahli2 division nak mengadakan satu perjumpaan + main bowling la skit.. ini kerana kebanyakan ahli team memang tak berapa mengenali antara satu sama lain..
Walaupun aku ni jenis anti sosial skit.. aku ingat kene pegi jugak..pasal senior2 pn turut hadir.. aku bab main boling ni tak tahan.. main ape2 pn dah lama aku tak main.. anti sosial tul la aku ni..muahahha..akak aku kontek smalam .. mintak hantar dia kat maktab perguruan di Perak.. tp.. dah la gaji tak masuk..cuti pn bukan senang2 diapprove..bergantung kepada project semasa..kalau project tgh tenat ... tak de harapan la nak cuti.. tambah hari kerja adela.. hari cuti pn kene keje..tak hantar kang kesian lak .. hari jugak aku telah mengambil surat konfirm diofis.. agak keliru skit.. member2 satu intake masa join kompeni ni dulu masih belum menerima tawaran..appraisal dah setel..seme dah setel..apa pun aku simpati kaat diorang..sbb sblm ni aku pn kene dulu..satu tahun setengah kontrak bulan-bulan.. sampai la satu masa aku cabut join kompeni skang ni..naya gak klu tak kompem..keje lebih dr org dah kompem..tp gaji rendah dr org yg dah kompem..itulah pengalaman aku dulu sewaktu bekerja di syarikat sblm ..apa pn ada hikmah di sebalik kejadian.. yg pasti paling kurang aku keje gak drp menganggur..ade gak bole hulur kat kluarga di kampung..bagi duit raye kat kanak2 ke..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home